9 клас. Практичне заняття №2. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів.
Практичне заняття №2. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів.
1. Які обставини підштовхнули трійчан до видання «Русалки Дністрової» в Угорщині? Чим зміст цього альманаху відрізнявся від попередньо
забороненої «Зорі»? Як пояснював мотиви створення й друку
«Русалки Дністрової» М. Шашкевич?(с.73)
3б.
2. Чи погоджуєтеся ви
з твердженням В. Левицького, що трійчани «видрукували цю книжечку… лише
через недосвідченість, юнацьку легковажність і марну жадобу літературної слави»?
Свою
думку обґрунтуйте. (с.74-75) 3б.
3. Що ви дізналися з
джерел про долю авторів «Русалки Дністрової»? Як
наведені М. Павликом факти характеризують політику цісарського уряду щодо
українців? У чому О. Бобикевич убачав значення виходу
друком «Русалки Дністрової»?(с.75-76) 3б.
4. Директор
львівської поліції щодо «Русалки Дністрової» застерігав: «Ми маємо по горло
клопоту з поляками, а ці божевільні хочуть ще воскресити давно поховану
русинську націю». На підставі цього свідчення поясніть причини заборони
«Русалки Дністрової» та переслідування трійчан. 3б.
Коментарі
Дописати коментар