11 клас. Історія України. Практичне заняття № 2. Феномен українського шістдесятництва


Практичне заняття № 2
. Феномен українського шістдесятництва

1.     Як, за спогадами Л.Танюка, Клуб творчої молоді «Сучасник» перетворився на осередок українського культурного життя? С.88, документ 1.                   2б.

2.     На основі фрагментів джерел зробіть висновок, чи мала підстави М. Коцюбинська твердити, що «Алла Горська й Іван Світличний були головними постатями нашого покоління. В пам’яті це дві яскраві плями. Світличний і Горська об’єднували київське середовище...» Свій висновок обґрунтуйте.  С. 88-90. документ 1,2.  3б.

3.     Чому після офіційного подання «Меморандуму» ініціатори акції відчули на собі тиск? Як це характеризує тогочасне суспільно-політичне життя? Чи можна твердити, що поява дисидентського руху була неминучою за таких обставин? С. 90-91, документ 3.      3б.

4.    На підставі наведених свідчень доведіть, що діяльність КТМ «Сучасник» була одним із найяскравіших виявів українського шістдесятництва. С. 91-92, документ 4,5.                    2б.

5.    Узагальнивши свідчення джерел параграфа, сформулюйте кілька тез, які розкривають феномен шістдесятництва.                 2б.

 

Домашнє завдання. Підготуватися до узагальнення. Повторити §7-11.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу