11 клас. Історія України. Практичне заняття № 3. Українські дисиденти – виклик системі

 

Практичне заняття № 3. Українські дисиденти – виклик системі.

1.    Чому виголошений на публічному заході заклик: «Усі, хто проти арештів, встаньте…» І. Дзюба характеризував як «перший, починаючи з тридцятих років, публічний протест проти політичних арештів»? Чому цей заклик можна потрактувати як виклик системі? с.118. Документ 1.       3б.

2.    Як викладені в спогадах факти характеризують В. Стуса?  Як свідчення джерела розкривають сутність компартійно-радянської системи? Як ви розумієте вислів «протистояти системі»? Що, на вашу думку, визначає роль особистості в історії?  с.119. Документ 2.         3б.

3.    Які деталі у спогадах Л. Лук’яненка свідчать про незламність характеру       В. Стуса? Як ви гадаєте, чому таборове начальство домагалося від В. Стуса відмови писати листи рідним українською мовою? Чому боротьба за дотримання прав людини була провідною в діяльності дисидентів? с.119. Документ 3.             3б.

4.    Які деталі зі спогадів М. Руденка свідчать про надзвичайно складні організаційні обставини, за яких створювали УГГ? На які ризики наражалися ініціатори створення групи? Чому люди зважувалися так ризикувати? с.121. Документ 4.         3б.

 

Домашнє завдання: підготуватися до узагальнення, повторити §12-16.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу