8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.
1. Про які події розповідає карикатура? Хто на ній зображений? 2б.
Поділ польського пирога(сучасна копія гравюри-карикатури, кінець XVIII ст.)
2. Яке
значення для українських земель мали поділи Речі Посполитої? 3б.
3.
Як ви
розумієте поняття «абсолютизм»? 1б.
Норман Дейвіс, англійський історик
Абсолютизм —
це щось трохи менше за автократію царів і султанів, що не знали жодних...
перешкод на шляху утвердження власної волі. Абсолютизм ніде не досяг
цілковитого успіху, ніде не створив довершено абсолютистської держави. На
різних етапах свого розвитку Франція, Іспанія, Австрія і Португалія. схилялися
до абсолютизму. З різних причин Британія, Пруссія, Річ Посполита та Росія — ні.
4. Керуючись навчальною схемою, доведіть або спростуйте запропоновані тези. 6б.
Тези
для роботи:
1. Часи Сулеймана І Пишного були
періодом найвищої могутності
Османської імперії.
2. Головною метою політики Івана IV Грозного були централізація держави й зміцнення
влади царя.
Коментарі
Дописати коментар