8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

 

1.    Про які події розповідає карикатура? Хто на ній зображений?  2б.

Поділ польського пирога(сучасна копія гравюри-карикатури, кінець XVIII ст.)

2.    Яке значення для українських земель мали поділи Речі Посполитої?  3б.

3.    Як ви розумієте поняття «абсолютизм»?     1б.

Норман Дейвіс, англійський історик

     Абсолютизм — це щось трохи менше за автократію царів і султанів, що не знали жодних... перешкод на шляху утвердження власної волі. Абсолютизм ніде не досяг цілковитого успіху, ніде не створив довершено абсолютистської держави. На різних етапах свого розвитку Франція, Іспанія, Австрія і Португалія. схилялися до абсолютизму. З різних причин Британія, Пруссія, Річ Посполита та Росія — ні.

 

4.    Керуючись навчальною схемою, доведіть або спростуйте запропоновані тези. 6б.


Тези для роботи:

1. Часи Сулеймана І Пишного були періодом найвищої могутності

Османської імперії.

2. Головною метою політики Івана IV Грозного були централізація держави й зміцнення влади царя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу