Історія України. 11 клас. Практичне заняття № 1. Тема: Повсякденне життя. §6

 

Практичне заняття № 1. Тема: Повсякденне життя. §6

1.     Прочитайте фрагмент джерела. С.54-55. 1. Про які деталі матеріально-побутового становища жителів Донецького регіону довідалися з тексту? Чому, попри важкі умови життя, робітництво й селянство не зважувалося на протести? 2. Яку роль у блокуванні поширення протестних настроїв відігравала пропаганда?      3б.

2.     Заповніть таблицю, навівши приклади з документа і зробивши відповідні висновки.  С.55-56.    2б.

Таблиця. Повсякденне життя робітників у повоєнні часи в УРСР

Напрями з дотримання прав робітників

Приклади фактів (по 2-3)

Висновок (теза) про особливості повсякденного життя в окресленій сфері

1. Побутове обслуговування робітників на заводах і шахтах

2. Забезпечення санітарно-гігієнічних умов

3. Забезпечення продуктами

4. Рівень оплати праці

 

3.     Роздивіться фотографії. С.58-59.

Житомирські колгоспниці на відкритті Всесоюзної сільськогосподарської виставки. Москва. 1952 р.
Колгоспниці колгоспу ім. В. Леніна розвантажують хліб на пункті заготзерна. Бровари, Київська обл. 1946 р.
Політвиховна година в колгоспі ім. Сталіна на Львівщині. 1949 р.

 1. Які явища повсякденного життя українців вони засвідчують? 2. Які з фотографій мають пропагандистський характер? У чому він виявляється? 3. Які деталі на фото свідчать про рівень добробуту цих людей, їхній моральний і психологічний стан? 4. Які почуття ви відчуваєте до зображених людей?     3б.

4.     Прочитайте фрагмент історичного джерела. С.59-61. 1. Які факти в розповіді очевидиці свідчать про зверхнє ставлення городян до мешканців передмість і сіл? 2. Які факти підтверджують, що таке ставлення було наслідком соціальної політики держави? 3. Як антагонізм між соціальними групами виявлявся в мові? 4. Чому селяни, потрапляючи до міста, намагалися перейти на російську мову?        4б.

     Домашнє завдання: підготуватися до узагальнення: повторити §1-6.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу