Історія України. 11 клас. Практичне заняття № 1. Тема: Повсякденне життя. §6
Практичне заняття № 1. Тема: Повсякденне життя. §6
1.
Прочитайте
фрагмент джерела. С.54-55. 1. Про які деталі матеріально-побутового становища
жителів Донецького регіону довідалися з тексту? Чому, попри важкі умови життя,
робітництво й селянство не зважувалося на протести? 2. Яку роль у блокуванні
поширення протестних настроїв відігравала пропаганда? 3б.
2.
Заповніть таблицю, навівши приклади з документа
і зробивши відповідні висновки. С.55-56. 2б.
Таблиця. Повсякденне
життя робітників у повоєнні часи в УРСР
Напрями з
дотримання прав робітників |
Приклади
фактів (по 2-3) |
Висновок
(теза) про особливості повсякденного життя в окресленій сфері |
1. Побутове обслуговування робітників
на заводах і шахтах |
||
2. Забезпечення санітарно-гігієнічних
умов |
||
3. Забезпечення продуктами |
||
4. Рівень оплати праці |
3. Роздивіться фотографії. С.58-59.
1. Які явища повсякденного життя українців вони засвідчують? 2. Які з фотографій мають пропагандистський характер? У чому він виявляється? 3. Які деталі на фото свідчать про рівень добробуту цих людей, їхній моральний і психологічний стан? 4. Які почуття ви відчуваєте до зображених людей? 3б.
4.
Прочитайте
фрагмент історичного джерела. С.59-61. 1. Які факти в розповіді очевидиці
свідчать про зверхнє ставлення городян до мешканців передмість і сіл? 2. Які
факти підтверджують, що таке ставлення було наслідком соціальної політики
держави? 3. Як антагонізм між соціальними групами виявлявся в мові? 4. Чому
селяни, потрапляючи до міста, намагалися перейти на російську мову? 4б.
Домашнє завдання: підготуватися до
узагальнення: повторити §1-6.
Коментарі
Дописати коментар