9 клас. Практичне заняття. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування

 Завдання 1. с.140-142. Хто такі усиновлювачі? Чи кожна повнолітня особа може всиновити дитину? Чому? Чи вважаєте ви, що усиновлення – це найкращий спосіб влаштування дитини, позбавленої батьківського піклування? Чому?       4б.

Завдання 2.  с. 142-143. Прочитайте правовий коментар. Індивідуально в зошиті заповніть таблицю на с.142.        4б.

Завдання 3. Аналіз правових ситуацій

1)    Після смерті батьків унаслідок автокатастрофи їхній 5-річний син і 7-річна донька були направлені до дитячого будинку. Через два роки з проханням усиновити дітей звернулися громадяни України, подружжя П. (чоловікові — 28 років, жінці — 27 років), і громадянка Польщі О. (22 роки). Чиє прохання задовольнять? 

    2) Батько Г. помер, коли йому було 8 років, а за чотири роки його матір позбавили батьківських прав — хлопець залишився без батьківської опіки. Постало питання про його подальшу долю. Заяву про всиновлення подав 20-річний брат батька, однак бабуся категорично проти, уважаючи, що він надто молодий і не здатний виховати дитину.  4б.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу