11 клас. Практичне заняття 6. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства

 

Практичне заняття 6. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: § 33-34

1.    Чи може бути спорт поза політикою? Поясніть вашу думку. 2б.

2.    Як Ви думаєте, чому проти міграції виступають уряди деяких країн Європи?  2б.

3.    Поясніть сутність глобалізації та її прояви в наш час.  2б.

4.    До загальнолюдських цінностей належать:

-        цінність людського життя;

-        сенс життя, добро, справедливість, культура, краса тощо;

-        цінність природи, збереження навколишнього середовища;

-        відвернення загрози війн;

-        забезпечення свободи, демократії і дотримання людських прав та ін.

     Які цінності виборювали українці під час Революції Гідності, як вони співвідносяться із загальнолюдськими цінностями?      3б.

5.    Уявіть себе футурологом, який прогнозує розвиток людства. Спробуйте описати, як виглядатиме життя людини у 2100 році.   3б.

1) Які регіони світу досягнуть найвищого рівня розвитку економіки та якості життя людей?

2) Якими будуть основні досягнення людства в інформаційних технологіях і в освоєнні космосу?

3) Чи зміниться сама людина фізично?

4) Чи зміняться моральні цінності людини і людського суспільства? Якими вони будуть?

5) Які глобальні проблеми людства будуть подолані, і перед якими новими глобальними проблемами постане людство майбутнього?

6) Якою буде Українська держава та її роль і місце у світі?  

     Підготуватися до узагальнення. Повторити § 28-34.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу