9 клас. Практичне заняття: Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело ідей українського національного руху
§7
опрацювати
І варіант
1.
Яку мету, за словами шефа
жандармів, ставили перед собою члени Кирило-Мефодіївського товариства? Якими
засобами планували її досягти? 2б.
2.
Визначте, як кирило-мефодіївці
передбачали розв’язати національно-релігійні та соціальні проблеми, забезпечити
права і свободи громадян, добитися створення держави. 3б.
3.
Яким кирило-мефодіївці бачили
державно-адміністративний устрій України та інших слов’янських держав? 3б.
4.
Чим ідеї програмових документів
Кирило-Мефодіївського товариства відрізняються від ідей у творах Шевченка? 2б.
5.
Чому Т. Шевченко отримав
найсуворіше покарання серед кирило-мефодіївців – заслання в солдати на 10
років? Чому Т. Шевченкові було заборонено писати і малювати? 2б.
ІІ варіант
1.
Чому кирило-мефодіївці зазнали
переслідувань? Що найбільше налякало владу в їхній діяльності? 2б.
2.
Визначте, як кирило-мефодіївці
передбачали розв’язати національно-релігійні та соціальні проблеми, забезпечити
права і свободи громадян, добитися створення держави. 3б.
3.
Яким кирило-мефодіївці бачили
державно-адміністративний устрій України та інших слов’янських держав? 3б.
4.
Чому поезія Т. Шевченка знайшла
багатьох прихильників серед сучасників?
2б.
5.
Чому Т. Шевченко отримав найсуворіше
покарання серед кирило-мефодіївців – заслання в солдати на 10 років? Чому Т.
Шевченкові було заборонено писати і малювати?
2б.
Коментарі
Дописати коментар