9 клас. Практичне заняття: Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело ідей українського національного руху

 

§7 опрацювати

І варіант

1.      Яку мету, за словами шефа жандармів, ставили перед собою члени Кирило-Мефодіївського товариства? Якими засобами планували її досягти?   2б.

2.      Визначте, як кирило-мефодіївці передбачали розв’язати національно-релігійні та соціальні проблеми, забезпечити права і свободи громадян, добитися створення держави.   3б.

3.      Яким кирило-мефодіївці бачили державно-адміністративний устрій України та інших слов’янських держав?   3б.

4.      Чим ідеї програмових документів Кирило-Мефодіївського товариства відрізняються від ідей у творах Шевченка?    2б.

5.      Чому Т. Шевченко отримав найсуворіше покарання серед кирило-мефодіївців – заслання в солдати на 10 років? Чому Т. Шевченкові було заборонено писати і малювати?   2б.

 

 

ІІ варіант

1.    Чому кирило-мефодіївці зазнали переслідувань? Що найбільше налякало владу в їхній діяльності?      2б.

2.    Визначте, як кирило-мефодіївці передбачали розв’язати національно-релігійні та соціальні проблеми, забезпечити права і свободи громадян, добитися створення держави.  3б.

3.    Яким кирило-мефодіївці бачили державно-адміністративний устрій України та інших слов’янських держав?     3б.

4.    Чому поезія Т. Шевченка знайшла багатьох прихильників серед сучасників?     2б.

5.    Чому Т. Шевченко отримав найсуворіше покарання серед кирило-мефодіївців – заслання в солдати на 10 років? Чому Т. Шевченкові було заборонено писати і малювати?   2б.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.