01.06.2022. 8 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Китай і Японія в XVI—XVIIІ ст.

 

   Практичне заняття.  Китай і Японія в XVI—XVIIІ ст.

Китайський чиновник про становище в Китаї напередодні селянської війни

     В окрузі Яньань протягом року не було дощів. У серпні-вересні народ у містах їв полин, у жовтні стали їсти кору з дерев, на кінець року всю кору було обдерто — почали їсти крейду. Через кілька днів розпухав живіт, люди падали та були приречені на смерть... В усіх повітах за містом викопано великі ями, у кожній із яких ховають по декілька сотень осіб.

1.   Визначте за цим свідченням одну з причин селянської війни. 3б.

Із твору «Записи про розквіт і падіння храму південних варварів» щодо гоніння на християн

     (...) У третьому році Кан’єй [1626]… Переказували, що в провінціях знову з’явилася ця [християнська] секта, тому чиновники з адміністрацій провели ретельне слідство. Вони арештували тих, хто не змінив віру, запхали їх [по шию] у солом’яні мішки й склали горою по п’ятдесят осіб у трьох місцях. Той, хто бажав змінити віру, падаючи, виповзав з такої гори, і його бажання задовольняли. [Людину] питали про секту, до якої вона хотіла вступити, викликали ченця з монастиря цієї секти, і [змушували] подавати управителю посвідчення, що він буде прихожанином цього монастиря. Так було започатковано систему монастирських довідок. Мабуть, відтоді [християн], які змінили віру, почали називати коробі — «падаючі».

2.    Що змушувало японців, урешті-решт, відректися від християнства? 3б.

3.    Чи є Ода Нобунага таким же символом Японії, як Богдан Хмельницький — України, Єлизавета І — Англії, Джордж Вашингтон — Сполучених Штатів Америки? Дайте розгорнуту відповідь. 3б.

4.    Чому правителі Китаю та Японії пішли на «закриття» своїх країн для європейців?  3б.

 Домашнє завдання: Підготуватися до узагальнення, повторити§ 33-35.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу