8 клас. Всесвітня історія. Практична робота: Західноєвропейські держави за Ранньомодерної доби

 1. ІСТОРІЯ ДЕРЖАВ МОВОЮ ДЖЕРЕЛ

Прочитайте уривок історичного джерела і виконайте завдання. (4б.)

1. Визначте, до історії якої держави належить джерело.

2. Хто є автором документу (очевидець, сучасник, історик та ін.)?

3. Яку історичну подію висвітлено?

4. Про що йдеться в джерелі (причини, події, наслідки подій)?

5. Складіть  два запитання до джерела.

     Як ви бачите, я зараз серед вас не для розваг чи забави, але сповнена рішучості в самій гущі і в запалі битви залишитися жити чи померти серед вас... в ім’я мого Господа, мого королівства, мого народу, моєї честі та моєї крові. Я знаю, що наділена тілом слабкої і тендітної жінки, але в мене серце і душа короля Англії. І я думаю, це брудна брехня... що іспанець (Філіп ІІ) чи будь-який інший правитель Європи можуть наважитися переступити кордони мого королівства... Я сама візьмусь за зброю, сама стану вашим генералом, вашим суддею і нагороджу кожного по заслугах на полі битви.

2. Портретна галерея (с.102)    (5б.)

1. Пригадайте цих історичних діячів і назвіть держави, з якими пов'язана їхня діяльність.

2. Яку роль вони відіграли в історії?

3. Історичне порівняння    (3б.)

У 1614 р. французький король розпустив Генеральні Штати, які потім не скликалися 175 років. Чи можливо було таке в Англії того часу? Обґрунтуйте свою думку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 клас. Всесвітня історія. Вогнища напруги у міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.

8 клас. Практичне заняття: Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст.

10 клас. Всесвітня історія. Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу